Nájdite tých správnych ľudí na pracovné pozície, ktoré máte aktuálne otvorené. Dobrý zamestnanec nie je dôležitý iba z hľadiska interných procesov, častokrát reprezentuje firmu aj navonok. Zdokonaľte sa v komunikačných zručnostiach a naučte sa viesť interview. Osvojte si techniky výberu vhodných zamestnancov a tak zabezpečte vyššiu úspešnosť pri pohovoroch. V kurze vás prevedieme všetkými fázami výberového procesu.
Obsah tréningu:
Výberový proces – od prípravy pozície po inzerát
Pohovor – verbálna, neverbálna komunikácia a komunikačné zručnosti
Efektívne zdroje na nábor zamestnancov
Predvýber vhodných kandidátov
Správne čítanie životopisov
Najčastejšie chyby
Získajte
nezáväznú cenovú ponuku
V pripade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.