Komunikácia s náročnými typmi ľudí
Zvládnite techniky na konštruktívne podávanie kritiky, ústretové odmietnutie, získajte praktické tipy ako reagovať na slovné útoky či manipuláciu a naučte sa predísť emočnému výbuchu.
Naším cieľom bude, aby ste si tieto techniky osvojili a vedeli ich využiť v bežných situáciách. V kurze vás preto naučíme, ako sa zachovať v náročných komunikačných situáciách, napr. ako bez urážky podať negatívnu spätnú väzbu, ako nenechať sebou manipulovať, ako reagovať na slovné útoky, kritiku, ako vedieť slušne odmietnuť.
Obsah tréningu:
- Komunikácia – cieľom komunikácie je porozumenie, zdroje neporozumenia
- Najčastejšie chyby v komunikácii a predchádzanie konfliktom v komunikácii
- Základné piliere 5P efektívnej komunikácie
- Emócie v komunikácii
- Poznanie samého seba – základ prevencie konfliktov, osobnostná typológia
- Lingvistické triky a silné slová
- Praktické cvičenia a modelové rozhovory
Získajte
nezáväznú cenovú ponuku
V pripade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.