SLUŽBYŠkolenia, tréningy pre stredný manažment

Komunikácia s náročnými typmi ľudí

Zvládnite techniky na konštruktívne podávanie kritiky, ústretové odmietnutie, získajte praktické tipy ako reagovať na slovné útoky či manipuláciu a naučte sa predísť emočnému výbuchu.

Naším cieľom bude, aby ste si tieto techniky osvojili a vedeli ich využiť v bežných situáciách. V kurze vás preto naučíme, ako sa zachovať v náročných komunikačných situáciách, napr. ako bez urážky podať negatívnu spätnú väzbu, ako nenechať sebou manipulovať, ako reagovať na slovné útoky, kritiku, ako vedieť slušne odmietnuť.

Obsah tréningu:

  • Komunikácia – cieľom komunikácie je porozumenie, zdroje neporozumenia
  • Najčastejšie chyby v komunikácii a predchádzanie konfliktom v komunikácii
  • Základné piliere 5P efektívnej komunikácie
  • Emócie v komunikácii
  • Poznanie samého seba – základ prevencie konfliktov, osobnostná typológia
  • Lingvistické triky a silné slová
  • Praktické cvičenia a modelové rozhovory

Získajte
nezáväznú cenovú ponuku

V pripade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.