Vedenie náročných rozhovorov
v personálnej práci
Ako do firmy zaviesť prvky, ktoré včas identifikujú problematické momenty a ako im nedovoliť prerásť do neriešiteľnej podoby? V tomto kurze sa naučíte reagovať v náročných situáciách a intervenovať vo fáze možného stupňovania konfliktu. Získané znalosti si na záver účastníci osvoja cez praktické cvičenia.
Obsah tréningu:
- Teória konfliktu
- Fázy konfliktu a dôsledky neriešenia konfliktov
- Ako riešiť konflikty?
- Ťažké situácie a efektívna komunikácia
- Analýza problémových situácií z praxe účastníkov
- Ja v konflikte
- Ako tlmiť hnev?
- Workshop: Ako komunikovať s vybranými typmi ťažkých komunikačných partnerov pri konflikte?
Získajte
nezáväznú cenovú ponuku
V pripade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.