SLUŽBY > TRÉNINGY A VZDELÁVANIE PRE HR-ISTOV

Vedenie náročných rozhovorov
v personálnej práci

Ako do firmy zaviesť prvky, ktoré včas identifikujú problematické momenty a ako im nedovoliť prerásť do neriešiteľnej podoby? V tomto kurze sa naučíte reagovať v náročných situáciách a intervenovať vo fáze možného stupňovania konfliktu. Získané znalosti si na záver účastníci osvoja cez praktické cvičenia.

Obsah tréningu:

  • Teória konfliktu
  • Fázy konfliktu a dôsledky neriešenia konfliktov
  • Ako riešiť konflikty?
  • Ťažké situácie a efektívna komunikácia
  • Analýza problémových situácií z praxe účastníkov
  • Ja v konflikte
  • Ako tlmiť hnev?
  • Workshop: Ako komunikovať s vybranými typmi ťažkých komunikačných partnerov pri konflikte?

Získajte
nezáväznú cenovú ponuku

V pripade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Vedenie náročných rozhovorov v personálnej práci