SLUŽBYŠkolenia, tréningy pre stredný manažment

Zásadné rozhovory

Naučte sa, ako zvládať náročné rozhovory, identifikovať príčiny konfliktov a pracovať s emóciami. Zistite, aké sú možnosti ich efektívneho riešenia, ako využiť komunikačné postupy na prevenciu eskalácie napätia a ako pracovať s rozdielnym vnímaním reality. Overíte si svoj preferovaný štýl riešenia konfliktov, zdokonalíte sa v dávaní a prijímaní konštruktívnej spätnej väzby a osvojíte si praktické techniky pre vedenie zložitých rozhovorov.

Obsah:

  • Ako obvykle zvládame náročné rozhovory – spustenie emócií a typické reakcie (únik a útok)
  • Ako sa vyhnúť tomuto programu? (zmena začína u nás; na čo sa dám chytiť)
  • Zvládanie konfliktov – typy konfliktov, zdroje konfliktov, charakteristiky a etapy vývoja konfliktu, dôsledky neriešených konfliktov
  • Dotazník riešenia konfliktov – aký je môj preferovaný štýl riešenia konfliktu?
  • Komunikácia a jej úloha pri riešení náročných situácií a konfliktov
  • Negatívny cyklus – správanie, vnímanie/závery, domnienky… a ako z neho von (rozdiely vo vnímaní; odlíšenie faktov od interpretácií; aktívne počúvanie; technika neutrálneho bodu – zameranie sa na spoločný cieľ)
  • Spätná väzba (SV) a jej využitie v náročných rozhovoroch (BEEF – štruktúra SV, kam smerovať SV, čomu sa vyhnúť pri SV)
  • Ako prijímať spätnú väzbu – model 5P
  • Technika JA-Ty-My ako nástroj štruktúrovania rozhovoru a znižovania napätia
  • Praktický nácvik rozhovorov, spätnej väzby.

Získajte
nezáväznú cenovú ponuku

V pripade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.