Zásadné rozhovory
Naučte sa, ako zvládať náročné rozhovory, identifikovať príčiny konfliktov a pracovať s emóciami. Zistite, aké sú možnosti ich efektívneho riešenia, ako využiť komunikačné postupy na prevenciu eskalácie napätia a ako pracovať s rozdielnym vnímaním reality. Overíte si svoj preferovaný štýl riešenia konfliktov, zdokonalíte sa v dávaní a prijímaní konštruktívnej spätnej väzby a osvojíte si praktické techniky pre vedenie zložitých rozhovorov.

Obsah:
- Ako obvykle zvládame náročné rozhovory – spustenie emócií a typické reakcie (únik a útok)
- Ako sa vyhnúť tomuto programu? (zmena začína u nás; na čo sa dám chytiť)
- Zvládanie konfliktov – typy konfliktov, zdroje konfliktov, charakteristiky a etapy vývoja konfliktu, dôsledky neriešených konfliktov
- Dotazník riešenia konfliktov – aký je môj preferovaný štýl riešenia konfliktu?
- Komunikácia a jej úloha pri riešení náročných situácií a konfliktov
- Negatívny cyklus – správanie, vnímanie/závery, domnienky… a ako z neho von (rozdiely vo vnímaní; odlíšenie faktov od interpretácií; aktívne počúvanie; technika neutrálneho bodu – zameranie sa na spoločný cieľ)
- Spätná väzba (SV) a jej využitie v náročných rozhovoroch (BEEF – štruktúra SV, kam smerovať SV, čomu sa vyhnúť pri SV)
- Ako prijímať spätnú väzbu – model 5P
- Technika JA-Ty-My ako nástroj štruktúrovania rozhovoru a znižovania napätia
- Praktický nácvik rozhovorov, spätnej väzby.
Získajte
nezáväznú cenovú ponuku
V pripade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.